Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Stel je voor aan je mede forummers. (Pagina 11)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  8  9  10  11  12  13  14  ...  30  31  32   
Auteur Onderwerp: Stel je voor aan je mede forummers.
Lord Dreamer
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lord Dreamer   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ollie:
quote:
Origineel van Lord Dreamer:
Kijk aan , kijk aan .....

LD is here.. Met een eigen gemaakt ikoontje wat erg herkenbaar is voor iedereen.

Ha onze parttime Gijs is er ook
Partime Gijs ???? Ik heb overdag gewoon totaal geen tijd meer om actief te forummen en dan gaat een gijzen topic veel te snel om bij te kunnen houden.
Berichten: 15 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
tt
Half way Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor tt     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Welke is dan van jou? want ik heb de iconen niet van FOK, maar van tweakers. Dus ik denk dat iemand ze daar ook geplaatst heeft.

Maar als je zegt welk icoontje je zelf gemaakt hebt en daar copyright op hebt, dan gooi ik die weg voor je.

url naar mijn icoon op tweakers?
Berichten: 26 | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
mvt
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor mvt     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
NiMS had helemaal geen kwaad in de zin en als men beleeft was gebleven waren die iconen allang weg.

Als NiMS beleefd was geweest hadden die icoonstjes hier nooit gestaan.
gevalletje : Pot ketel zwart

Berichten: 13 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ollie
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor ollie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Lord Dreamer:
quote:
Origineel van ollie:
quote:
Origineel van Lord Dreamer:
Kijk aan , kijk aan .....

LD is here.. Met een eigen gemaakt ikoontje wat erg herkenbaar is voor iedereen.

Ha onze parttime Gijs is er ook
Partime Gijs ???? Ik heb overdag gewoon totaal geen tijd meer om actief te forummen en dan gaat een gijzen topic veel te snel om bij te kunnen houden.
Daar heb je gelijk in.

Ik heb het op het moment ook erg druk dus i know what you mean

Berichten: 20 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Roonaan
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Roonaan     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Lord Dreamer:
quote:
Origineel van ollie:
quote:
Origineel van Lord Dreamer:
Kijk aan , kijk aan .....

LD is here.. Met een eigen gemaakt ikoontje wat erg herkenbaar is voor iedereen.

Ha onze parttime Gijs is er ook
Partime Gijs ???? Ik heb overdag gewoon totaal geen tijd meer om actief te forummen en dan gaat een gijzen topic veel te snel om bij te kunnen houden.
kutsmoes.....
Berichten: 18 | Plaats: Enschede | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GitzwartFRL
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GitzwartFRL     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van mvt:
quote:
Origineel van Budha:
NiMS had helemaal geen kwaad in de zin en als men beleeft was gebleven waren die iconen allang weg.

Als NiMS beleefd was geweest hadden die icoonstjes hier nooit gestaan.
gevalletje : Pot ketel zwart

/me schijt erop.

--------------------
Ik ben echt triest!

Berichten: 18 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Armani
Half way Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Armani   Homepage         Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Was ik hier ook al geweest om de groetjes te doen. En ook even de groetjes aan tante bep, voor haar mooie foto die ik nu als icoon mag hebben [loveys]

--------------------
Fuck me

Berichten: 28 | Plaats: gaat je niks aan | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
mvt
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor mvt     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Over creativiteit gesproken:
 -

Je kan wel zien dat je hem zelf gemaakt hebt

Ja. En hij drukt precies uit waarom ik hem zelf gemaakt heb. "Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg" en "lekker simpel"

Die van jou eigenlijk ook wel, namelijk dat je een of ander gastje bent wat zich stoer voelt in de digitale wereld (matrix achtergrond en zonnebril) en zo dom is als het achterend van een koe. Zo dom zelfs dat je het moest jatten

Berichten: 13 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
mvt
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor mvt     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Lord Dreamer:
Kijk aan , kijk aan .....

LD is here.. Met een eigen gemaakt ikoontje wat erg herkenbaar is voor iedereen.

jouw matrixicoontje staat er ook tussen :{
Berichten: 13 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Uier
Becoming Member


Beoordeeld:
1
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Uier     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hallo.
Berichten: 16 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Uier
Becoming Member


Beoordeeld:
1
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Uier     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben Calvobbes.
Berichten: 16 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Roonaan
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Roonaan     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Uier:
Ik ben Calvobbes.

jij ook al?
Berichten: 18 | Plaats: Enschede | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Roonaan
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Roonaan     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Uier:
Ik ben Calvobbes.

jij ook al??
Berichten: 18 | Plaats: Enschede | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Uier
Becoming Member


Beoordeeld:
1
Icoon 8 geplaatst      Profiel voor Uier     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Roonaan:
quote:
Origineel van Uier:
Ik ben Calvobbes.

jij ook al??
Dat zie je toch aan mijn icoon.
Berichten: 16 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Roonaan
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Roonaan     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Uier:
quote:
Origineel van Roonaan:
quote:
Origineel van Uier:
Ik ben Calvobbes.

jij ook al??
Dat zie je toch aan mijn icoon.
uiteraaard.
Berichten: 18 | Plaats: Enschede | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  ...  8  9  10  11  12  13  14  ...  30  31  32   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS